Sunday, May 21, 2006

KEBIASAAN YANG BIASA-BIASA

Hari ni aku memasak, dan biasanya aku memasak tiga jenis hidangan. Tapi, bajet rumah untuk bulan ni dah ciput ...so kena jimat cermat. Langkah mudah, aku turun beli sardin kat kedai Hamada. Masak kari ikan sardin dan telur dadar goreng, setel!

Semalam bukan main susah nak tidur, nyamuk duk ngong-ngeng-ngong-ngeng! Sampai ke pagi aku duk berperang. Last2 lepas subuh jugak baru mata aku boleh lena. Kalau beginilah hari2, memang naya. Bukan apa, aku selalu rancang nak baca buku lepas subuh...tup! Tup! tertidur juga. Aduiii...tak larat nak berperang hari2 dengan nyamuk.

Malam ni, aku nak siapkan lukisan. Kalau boleh lukisan tu untuk lagendcomics. Tengoklah cam mana. Kalau nampak ok, proceed jer. Esok ada perjumpaan di ARMA dengan Dato Pa(Menteri Pengajian Tinggi). Aku dah sedia beberapa soalan yang berkaitan, harapnya adalah peluang untuk bertanya nanti. Insya Allah!

Wassalam.

2 comments:

tintaHati said...

Dah tau ada nyamuk pasangla ubat nyamuk. tak pun tidur dalam kelambu. Kalau kat sana tak jual, meh nak kirim dr msia!

;P

A. Ubaidillah Alias said...

Pakai ubatpun tak berkesan, nyamuk2 kat sini kebal2 belaka. Hehehe

-ubaid-